Asus Transformer Book T100TA-DK002H Zwart Review

2ossyNewbie 26 januari 2015, 440 views

Asus Transformer Book T100TA-DK002H Zwart

Spijt dat ik heb gekocht heb.

Pluspunten

• Start snel op
  • Touch screen dat los kan is handig

Minpunten

• Heeft vaak kuren
  • Weinig werkgeheugen
  • Kan alleen op internetten, office gebruiken of film kijken. Anders loopt hij vast
  • Continu defragmenteren, CC cleaner gebuiken anders werkt hij niet

Sinds 3 maanden heb ik de Asus Transformer t100 en ik ben er niet tevreden mee. Ik heb hem voor mijn studie gekocht en daar heb ik alleen internet en microsoft office voor nodig. Je zou denken dat een notebook hier geen problemen mee heeft, maar dat heeft hij zeker.

Na twee week kon ik al niet meer meerdere tabbladen openen anders liep hij vast. Dus nu moet ik dat ding continu defragmenteren, gebruik ik continu CCcleaner en moet ik vaak kijken of er geen overbodige programma's op staan zodat hij iig meer dan 1 tabblat in Chrome kan openen.

Ook doet hij het soms zonder aanleiding een hele dag niet. Start hij niet op ofzo of doet het aan/uit knop het niet. Vandaag start hij wel op maar na het na het inloggen krijg ik alleen een zwart scherm. Support vaak gebeld, maar ze hebben als enige oplossing dat ik heb opstuur, terwijl hij het de volgende dag dan wel (ook zonder aanleiding) weer doet.

Leuk idee dat het een tocuhscreen heeft, maar verder kan je er weinig mee.

Wanneer hij het doet start hij wel snel op en lichte programma's werken ook snel. Ook is hij erg licht en makkelijk overal mee naar toe te nemen

Heb jij ook een Asus Transformer Book T100TA-DK002H Zwart?

ssd defragementeren....? Je komt niet over als iemand met veel ervaring op laptop/pc gebied, dus miss ff idd voor service laten ophalen, of ff naar de lokale pc-specialist brengen en ff laten checken of er niet gewoon ergens iets bugged.

[Reactie gewijzigd door Morress op 26 januari 2015 11:17]

Inderdaad. Aan je taalgebruik en je verhaal kan ook ik opmaken dat je waarschijnlijk vrij onervaren bent als het op Windows aankomt. Wegbrengen voor service lijkt me ook de juiste stap. Dit product heeft veel reviews op internet die een stuk positiever zijn. Dus in het algemeen spreken over dit apparaat lijkt me niet op zijn plaats. Jammer. Ik zou het apparaat een 2e kans gunnen na de service... Ik zie dan ook graag een aangepaste review van je zodra je dat gedaan hebt ;)