Specificaties Android compatibel en 67g - Bekijk alle specificaties

Samsung Gear S Zwart (Zwart) Review

Thomazio 22 januari 2015, 714 views

Samsung Gear S Zwart (Zwart)

Super mooi en futuristisch horloge. Zelf ben ik een enorme gadget fan, dit horloge is en idem.

Pluspunten

• Leuke Gadget
  • Makkelijk te gebruiken
  • Extra apps installeren
  • Sim-kaart / 3G
  • Curved Scherm

Minpunten

• Prijs / functionalteit
  • Gemankeerd zonder Samsung Note

Zelf heb ik een iPhone 6, je kunt de Gear hiermee koppelen alleen verliest het veel van zijn functionaliteit (je kunt bellen via je Gear en de basis functies). Dat is beetje het zelf als een Macbook kopen om er vervoglens Windows op te installeren.

Ik heb mijn Gear S gekoppeld aan mijn Samsung Tab 4, echter kwam ik hier tegen het probleem dat ik geen apps kon instaleren aangezien Samsung's Gear Manager geen koppeling wilde maken, dit probleem is makkelijk te omzeilen door je Tab om te zetten naar een Note (ik heb de gewone Tab 4 ipv LTE versie)

Vervolgens kun je de Gear volledig gebruiken zoals het hoort (Opera installeren, wat gelijk facebook, Hotmail, Gmail ed geeft). In de toekomst verwacht ik volwaardige apps hiervan zodat je optimaal gebruik kan maken van de Gear (dit was in het begin ook bij de iPhone,/iPad)

Ik gebruik heb icm data abonnement, dit werkt perfect!

Horloge zelf is ook perfect, niet te zwaar (vind hem zelf ligter dan mijn gewone horloge). Ik heb een zeer dunne pols en het beeldscherm is zeker niet te groot, het curved beeldscherm is een slimme en super toepassing.

Heb jij ook een Samsung Gear S Zwart (Zwart)?

Reviews door de redactie