NEC ND-3540 16x (Dual-layer, Zwart) Review

DivxLover 13 juli 2005, 727 views

NEC ND-3540 16x (Dual-layer, Zwart)

Pluspunten

• Geluidsniveau, leessnelheid, schrijfsnelheid, algehele kwaliteit, verkrijgbaarheid van gemodde firmware, prijs

Minpunten

• firmware ondersteuning door de fabrikant zelf

Media-foutgevoeligheid Score: 4
Media-compatibiliteit Score: 4
Schrijfsnelheid Score: 4
Leessnelheid Score: 4
Reeds enkele weken in bezit en uiterst tevreden. Ik maak meestal gebruik van A-klasse media, zoals Verbatim.

Na een upgrade met de firmware van Liggy & Dee alleen maar nog blijer geworden met deze brander. Alle 8x DVDs brand ik nu op 12x, geen enkele uitval. Dat kan ik van veel andere branders die ik in mijn bezit heb gehad niet zeggen, de voorraad onderzettertjes is enorm.

Al met een al een brander die zijn werk doet zoals het moet. Verkrijgbaar met wit/creme front en zwart, inclusief zwarte bezel, wat toch klaarblijkelijk betere resultaten geeft met het branden, zoals diverse testen inmiddels hebben uitgewezen.

Zeker door een prijs van tussen de 45 en 50 euro een apparaat dat een enorm goede prijs/kwaliteitsverhouding heeft.

Heb jij ook een NEC ND-3540 16x (Dual-layer, Zwart)?