Spigen Aluminium TEKA Earphones (Rood) Review

TomvdBiezen 19 januari 2015, laatste update op 2 oktober 2015, 258 views

Spigen Aluminium TEKA Earphones (Rood)

Hiervoor had ik Apple EarPods. Geweldige oortjes, alleen sloopte ik de een na de ander (vooral tijdens het schoonmaken). Ik waagde de gok en kocht de Aluminium TEKA. Geen spijt van. Goed afgestemd geluid met platte kabels en handig opberg doosje. Sommige componenten zien er iets wat fragiel uit.

Pluspunten

• Platte kabels
  • Tonen goed op elkaar afgestemd
  • Stevige kleine case voor de oortjes meegeleverd

Minpunten

• Sommige componenten zien er iets wat fragiel uit.
  • Bij mij vallen de oordopjes snel uit m'n oren.
  • Dat fragiele klopt. Ik heb ook deze om zeep geholpen. Vraag me niet hoe.

Het geluid is goed. De hoge en lage tonen zijn mooi op elkaar afgestemd, maar mocht je een nummer met een zware bass ophebben, dan dreunt dat ook lekker door! De platte kabel is echt een grote verbetering ten opzichte van de normale ronde kabels. Tevens is er een stevig opberg doosje meegeleverd voor de oortjes.
Nadeel aan deze oortjes is de bouwkwaliteit van de volumeregelaar. Het is gemaakt van plastic en ziet er redelijk fragiel uit. Desondanks nog geen problemen mee gehad. Ook vallen de oordopjes redelijk snel uit je oren, wat wel hinderlijk is. Misschien heeft dit te maken met het feit dat mijn oren helemaal zijn omgevormd dmv de EarPods?

Any way, goede oortjes voor een goede prijs.

Edit: nadat mn oortjes kapot gingen, keek ik naar de interne onderdelen om te zien of het te repareren valt. schijnt dat de bouw kwaliteit zacht gezegd poep is. de soldeer verbindingen zijn slecht, erg slecht. Een wonder dat ze het zo lang uit hielden. vandaar heb ik de oordeling aangepast.

Heb jij ook een Spigen Aluminium TEKA Earphones (Rood)?