Sennheiser Urbanite Denim Galaxy (Blauw, Grijs) Review

Hieronimus78 12 januari 2015, 508 views

Sennheiser Urbanite Denim Galaxy (Blauw, Grijs)

Dit is een koptelefoon waar je u tegen zegt. Hij voelt sterk en stevig aan. Misschien een tikkie aan de zware kant zelfs, waardoor 'ie lekker op mijn hoofd zit. En het geluid is prachtig: heel diep en helder.

Pluspunten

• Mooie diepe kleur blauw
  • Voelt fijn op de oren
  • Mooi diep geluid

Minpunten

• Kabeltje laat snel los uit telefoon
  • Afstandsbediening te klein voor mijn vingers

De kabel kan je loskoppelen van de koptelefoon en sluit je aan door de plug een kwart te draaien. De geluidskwaliteit is goed. Zo goed zelfs dat ik het geluid nu zeker 25% zachter heb staan dan ik gewend was met mijn Iphone koptelefoontjes. Vergeleken met deze koptelefoon leken die earplugs op het geluid van een opgevoerde mug...

De kleur van de koptelefoon is prachtig. Mooi diep blauw en voor iedereen die blauwe ogen heeft, is dit echt een goede combi. Deze koptelefoon is namelijk ook echt een mode-statement.

Ik vind niet alles handig. De afstandsbediening bijvoorbeeld skipt een nummer naar voren als ik op plus of min druk ipv dat het geluid harder of zachter gaat. Misschien is dat een instelling die ik nog niet ontdekt heb of ligt het aan de app. Maar heel erg vind ik het niet. Ik krijg er veel commentaar op. Mensen om me heen vinden de koptelefoon erg mooi en zouden 'm zo willen hebben.

Heb jij ook een Sennheiser Urbanite Denim Galaxy (Blauw, Grijs)?