WD Elements SE Portable USB 3.0 1TB Zwart Review

Dameuk 12 januari 2015, laatste update op 12 januari 2015, 690 views

WD Elements SE Portable USB 3.0 1TB Zwart

Zojuist wat benchmarks gedaan en daar komt deze schijf goed uit.

Pluspunten

• Vrij snel
  • Licht, klein en compact
  • Prijs was goed (~ 60euro)

Minpunten

• De micro USB zit een beetje wiebelig in de schijf
  • Kabel is kort

Mobiliteit Score: 5
Deze review is bedoeld als snel overzichtje van deze externe HDD. Geen uitgebreid review.

Ik heb deze externe HDD net en ondanks behoorlijk wat slechte berichten en reviews (veel DOAs en uitval na een paar maanden) heb ik toch besloten deze harde schijf te halen. De tijd moet het uitwijzen of dat dat een verstandige keus is geweest. Ik heb al wel gemerkt dat de schijf warmpjes kan worden, maar nog niet zo erg dat het een probleem vormt.

Wel voor de zekerheid een extra interne harde schijf gekocht om een extra back-up te creŽren. (ik gebruik mijn externe schijf om oudere spellen en andere grote dingen op te slaan, vandaar.)

Ik moest wel eerst een USB3.0 driver installeren om van die snelheden te genieten, maar dat was zo gedaan. (ik was te lui geweest om dat eerder te doen en aangezien dit mijn eerste USB 3 apparaat is, was het geen probleem.)

Heb jij ook een WD Elements SE Portable USB 3.0 1TB Zwart?