Sharkoon BD28 Groen - Reviews

Specificaties Tower • 8 interne + 2 externe bays - Bekijk alle specificaties

Sharkoon BD28 Groen Review

basie 11 januari 2015, laatste update op 18 januari 2015, 897 views

Sharkoon BD28 Groen

Prima behuizing. Stevige matrialen. Heeft een mooie window om je mobo te zien (en onderdelen) goede airflow. Mooi gamers design. Ben alleen geen fan van de aan en uit knoppen. En de led is te fel in het donker

Pluspunten

• mooi design
  • window
  • goede airflow
  • veel ruimte voor onderdelen
  • stevige kast
  • kabelmanagement
  • ruimte voor waterkoeling

Minpunten

• aan en uit knoppen vind ik er niet heel mooi uitzien
  • led wat te fel. maar wel uit te schakkellen doormiddel van hibernate

Kwaliteit voeding Score: 5
Prima behuizing. Stevige matrialen. Heeft een mooie windows om je mobo te zien (en onderdelen) goede airflow. Mooi gamers design. En veel ruimte voor onderdelen zoals lange videokaart. 2.5 en 3.5 schijven en 2 '5 25' ingangen en ruimte voor waterkoeling. En natuurlijk een kabelmanagement. Ben alleen geen fan van de aan en uit knoppen. En de led is iets fel in het donker. Maar gelukkig gaan ze uit in hibernate dus dat is geen probleem. Eerlijk waar dit is een te gekke kast voor een (game) desktop. Een echte aanrader

Heb jij ook een Sharkoon BD28 Groen?

Ik wil graag deze behuizing kopen, maar er rest mij nog 2 vragen:

Kan er voor in de behuizing 2 fans geplaatst worden?

En bovenop is er dus ruimte voor zo'n watercooler?:

pricewatch: Corsair Hydro H100i

Alvast bedankt.
Hallo Tammesp,
Ik zou morgen voor je kijken.
Ik lig nu helaas op bed :'(
Groet Bas
Oke, ik hoor het wel ;)
Zo ik heb even gekeken
En research gedaan. En naar mijn inzicht past er een extra ventilator voorin en een 120 mm radiator moet bovenin prima passen. Als je nog wat wil weten, Vraag maar.

[Reactie gewijzigd door basie op 11 februari 2015 12:06]

Ah heel mooi. Want ik wil graag mijn processor watergekoeld hebben, en dan is een Corsair Hydro H100i de perfecte oplossen. Die heeft namelijk 2 fans.