Specificaties Bluetooth muis - Bekijk alle specificaties

Apple Magic Mouse Review

icter-tje 9 januari 2015, 180 views

Apple Magic Mouse

Het is een mooie muis, hij ligt fijn in de hand maar ik mis toch wat functionaliteit tegenover de Magic Trackpad

Pluspunten

• 2 knoppen
  • Mooi design
  • Multitouch

Minpunten

• Erg wennen
  • Schrollt soms wanneer het niet nodig is

Het is een fijne muis om te gebruiken, het aansluiten gaat in OS X erg gemakkelijk (ik heb dit niet op windows getest) toch mis ik wel wat functionaliteiten die je met een Magic Trackpad wel hebt. Ik speel vaak Sim City en dan zoomt die soms zomaar ineens in omdat ik mijn vinger dan teveel op de muis laat liggen dit is best wel irritant maar ik moet gewoon nog een beetje aan de muis wennen. Ook werkt mission control niet helemaal lekker met de Magic Mouse. Als ik dan dubbel tik duurt het meestal langer dan F3 in te drukken op het toetsenbord.

De processie van de muis is goed, ook voelt hij erg solide aan en ligt hij lekker in de hand. Het scrollen is wel erg fijn met 1 vinger en gaat erg goed in OS X. Ik vind de vormgeving van de muis erg mooi. Hij sluit erg mooi aan bij het Apple keyboard en ook bij mijn bureau.

Heb jij ook een Apple Magic Mouse?

Meer advertenties