Sennheiser OCX 685i (Zwart) Review

Peran 6 januari 2015, laatste update op 29 februari 2016, 148 views

Sennheiser OCX 685i (Zwart)

EDIT/update: De oortjes zijn stuk! - onder normaal gebruik en na een dik jaar. Daarnaast gingen na 6 maanden de stukjes rubber er vanaf. Kennelijk gebeurd dit vaker wat je ziet ze steeds vaker op de grond liggen maar dit is echt crap! --------

Pluspunten

• Zit goed in de oren
  • Microfoon werkt zeer goed

Minpunten

• Oordopjes isoleren erg
  • Voelt goedkoop aan (lijkt tot dus zo ver solide)
  • STUK
  • Rubberen oordop dingetjes zitten te los

Nieuwe headset gekocht na dat mijn vorige (ook Sennheiser) het een tijd geleden begeven had.

Mijn vorige headset lijkt erg op deze, behalve dat de vorige oranje was en niet zo diep in je oor zit.

Ik was opzoek naar een headset zoals mijn vorige. Een zoektocht die veel mensen doormaken denk ik.
Voor mij is het belangrijk dat de headset goed in de oren zit en niet per ongeluk 'er uit valt'.
Dit limiteerde mijn keuze en elimineert ook de meest goedkope headsets.
Deze keer had ook de eis van een microfoon toegevoegd. Na wat naslagwerk leek het dat ik hier voor weer bij Sennheiser terecht kon.

Ik heb in het verleden ook al mijn vertrouwen gelegd bij Sennheiser. In eerste instantie door dat het merk voor mijn gevoel een goede reputatie heeft; spul dat jaren mee gaat. Dit is voor mij erg belangrijk. Deze reputatie staat voor mij nog altijd.

Mijn variant is blauw met een Adidas logo. Dit vindt ik zelf erg jammer.

De 'nummer volgende / nummer terug knop' doet het niet met Windows Mobile en de HD2.

Besteld met een 4 naar 2x 3 polige jack splitter, zodat ik hem ook met met de laptop kan gebruiken . Wel besteld bij een andere webwinkel. Werkt ook erg goed.

Vragen over de headset / 'review' zijn welkom, via PM of reactie hier onder.
Mogelijk breid ik deze review later nog uit.

Heb jij ook een Sennheiser OCX 685i (Zwart)?