AKG K935 (Wit) Review

theocm 31 december 2014, laatste update op 12 februari 2015, 1.219 views

AKG K935 (Wit)

Geluidstechnisch een goede headphone.

Pluspunten

• Voortreffelijke geluidskwaliteit
  • Lekker licht
  • Draagt comfortabel

Minpunten

• Geen verdere afstelmogelijkheden behalve het volume

Ik nam in november 2014 de AKG headphone in gebruik bij het TV kijken. Na een week brak de kunstofbeugel al af. Niet door er ruw mee om te gaan maar gewoon bij het afzetten.En dat herhaalde zich nog een keer of drie ondanks extra zorgvuldig gebruik. Ik kreeg een nieuwe die hetzelfde probleem gaf. Ik kreeg van de importeur Harman Kardon na mijn schriftelijke klacht de reactie dat bij een bepaalde productieserie er fouten waren gemaakt. Het derde exemplaar dat ik inmiddels van hen heb ontvangen heeft dit probleem niet.

Heb jij ook een AKG K935 (Wit)?