Acer Aspire E5-771G-73K2 Review

Zoxsi 24 december 2014, 422 views

Acer Aspire E5-771G-73K2

De bouwkwaliteit is erg goed, jammer dat er maar een aansluiting voor de headset is.

Pluspunten

• prachtig full hd scherm
  • toetsenbord vind ik zeer fijn, weet niet of het heel anders is dan andere laptops.
  • mooi en sterk van buiten.

Minpunten

• de onderkant is een geheel, niet echt een min punt maar ik haal mijn laptop wel nu en dan open en dat is dan een leuk klusje, not

De bouwkwaliteit is erg goed, jammer dat er maar een aansluiting voor de headset is maar daar heb ik al wel wat voor gevonden.
ik heb hem wat goedkoper kunnen krijgen namelijk 630 euro en daarvoor een geweldige laptop voor 800 is het nog steeds een mooi ding maar vind ik wel duur, je krijgt dan wel een erg mooie en goede laptop.

Heb jij ook een Acer Aspire E5-771G-73K2?