Specificaties Platform-game voor de PlayStation 3 - Bekijk alle specificaties

LittleBigPlanet 3, PlayStation 3 Review

trogdor 15 december 2014, laatste update op 15 december 2014, 302 views

LittleBigPlanet 3, PlayStation 3

Voor een game-weekend met mijn broer na groot success met LBP1 en 2 nu deel 3 aangeschaft om weer lekker te kunnen co-oppen. Totale desillusie. Het is buggy as hell, regelmatig verdwijnt alle voorgrond of val je door de vloer, en halverwege een bug waar we niet langs konden. Miskoop.

Pluspunten

• De atmosfeer is weer prima
  • Leuke muziek

Minpunten

• bugs bugs bugs
  • teveel nieuwe karakters

Stabiliteit Score: 1
Replaywaarde Score: 1
Besturing Score: 4
Geluid Score: 4
Beeld Score: 5
Gameplay Score: 3

Wat een totale desillusie.

Het is buggy as hell, regelmatig verdwijnt alle voorgrond of val je door de vloer, en moet je het level herstarten.
Ook mateloos irritant is dat in coop de camera zich soms zomaar op het andere karakter richt, je er geen controle over hebt (je kan niet uitzoomen waardoor je essentiele delen van een level niet ziet) en het irritantste: soms respawn je op een eerder respawn punt omdat die, door raar level design, ergens (ver in de achtergrond) in beeld komt nadat je een later respawn punt bent gepasseerd.

In het boss-level nadat je het vogeltje Swoop hebt losgespeeld kwamen we tegen een consequente bug die verder spelen onmogelijk maakte.
In deze walkthrough http://www.youtube.com/watch?v=DOwnT5cEdAg&t=9m01s op 9:01 duik je een gat in. Tenminste dat is de bedoeling.
Daar kwam bij ons steeds een brokstuk in vast te zitten, waardoor we het hele level moesten herstarten.
Na dat een keer of 10 te hebben geprobeerd was het niet alleen niet leuk meer, het was frustrerend genoeg om het spel af te sluiten en wat anders te gaan doen.

Dit is voor mij echt de grootste teleurstelling en miskoop van zeker dit jaar, en misschien wel van nog veel langer. Vooral gezien de prijs.

Heb jij ook een LittleBigPlanet 3, PlayStation 3?

Reviews door de redactie

Dit kan ook aan je console liggen, wij moesten een nieuwe ps3 kopen omdat er wat mis was met de disk drive, hierdoor liepen spellen vast.
Verder met geen enkel ander spel rare problemen.