Specificaties Basispakket met 500GB interne opslag - Bekijk alle specificaties
Kies andere uitvoering

Sony PlayStation 4 500GB Zwart Review

eenjimmy 14 december 2014, 354 views

Sony PlayStation 4 500GB Zwart

Krachtige console die er ook nog eens stijlvol uitziet, met de beste console-controller op de markt.

Pluspunten

• Stijvol
  • Krachtig
  • Redelijk stil
  • Controller
  • Compact
  • Automatische updates

Minpunten

• Korte accuduur controller
  • Playstation Plus voor online
  • Verplicht installeren games

Randapparatuur Score: 3
Spelaanbod Score: 4
Multiplayer Score: 3
Multimedia Score: 3
Ik heb de Playstation 4 inmiddels al 4 maanden en het bevalt me erg goed.
De console ziet er goed uit en is compact. Het glimmende gedeelte krast weliswaar snel, maar waarschijnlijk valt je dat niet eens op. Er is een redelijk ruime aanbod games, gezien de console een jaartje op de markt is en het aanbod min of meer gelijk is aan die van de Xbox One. Alleen wat ik een beetje jammer vind, is dat je verplicht playstation plus moet hebben om online te kunnen gamen. Er zullen vast mensen zijn die het niet erg vinden, maar op de playstation 3 was het wel gratis en dat was toch weer een pluspuntje.
Verder is de spelcomputer is niet helemaal geluidloos, je hoort soms wel wat geluid uit de console komen. Maar waarschijnlijk erger je je daar helemaal niet aan, want het geluid is zacht en je hoort het bijna niet.
Het verplicht installeren van games is voor mij een minpuntje, als je veel games hebt, dan zit die 500 GB snel vol en dan ben je verplicht om games te verwijderen of een grotere schijf te kopen.

Heb jij ook een Sony PlayStation 4 500GB Zwart?