Specificaties 14" (2560x1440), 256GB (ssd) - Bekijk alle specificaties
Kies andere uitvoering

Lenovo ThinkPad X1 Carbon (20A7005PMH) Review

jonashendrickx 13 december 2014, laatste update op 22 december 2014, 905 views

Lenovo ThinkPad X1 Carbon (20A7005PMH)

Mijn review na gebruik van een paar maanden.

Pluspunten

• Gewicht
  • Bijgevoegde Gigabit Ethernet adapter
  • Zeer mooi 3K IPS scherm
  • Camera kwaliteit
  • Microfoonkwaliteit is uitstekend voor conferencing of video chats
  • Bouwkwaliteit (aluminium, magnesium, carbon-fiber)
  • Warmteafvoer
  • Luidsprekers

Minpunten

• Toetsenbord (Dynamic Keyboard Row vertraagt je een beetje)
  • Afstand tussen Control-key en X, C, V keys is wennen.
  • Je kan al eens per ongeluk op Delete-key duwen i.p.v. Backspace (maar ook dit is wennen)

Heb jij ook een Lenovo ThinkPad X1 Carbon (20A7005PMH)?

Hoi, bezit je deze laptop nog steeds? Gebruik je hem ook nog steeds om te coderen? Ik ben op zoek naar een goed mobiel werkpaard voor wanneer ik niet achter mijn pc zit en dit leek mij wel een optie.

Maar ik ben redelijk bang van de werking van de functietoetsen. (En de plaatsing van enkele andere toetsen)
De nieuwste X1 heeft ondertussen weer het oude toetsenbord, met echte functie-toetsen en geen rare delete/backspace knop!
Yep, inderdaad. Het nieuwe model is perfectie. Heb hem begin januari in mijn handen gehad! Lost elk minpunt van het huidig model op