Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 6.400dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Razer Deathadder Essential Review

brogamma 12 december 2014, 258 views

Razer Deathadder Essential

Duur voor een muis met weinig opties.

Pluspunten

• knoppen voor verschillende doeleinden te gebruiken als allen klikken
  • Leds
  • Lange kabel
  • Snel

Minpunten

• Maar 5 knoppen
  • Vangt veel stof op plek waar hij muismat raakt

1e Indruk:
De muis zag er netjes uit toen ik hem geleverd kreeg. T.o.v. van mijn oude fabrieks-HP muis zaten er veel knoppen op. Ook het materiaal waar de snoer van gemaakt was oogt degelijk.

Gebruik: Na het instellen van de muis, Deed hij het erg vlot. Hij is in te stellen tot 6400 DPI ( dat is iets te snel als je het mij vraagt). Ik gebruik hem momenteel op zo'n 2200 DPI. Hij is te kalibreren op elke muismat. De muismatten van razer staan er al in. muismatten van een ander merk moet je zelf toevoegen. Via de knopen kun je instellen welke handelingen je wilt gebruiken. Ik heb Het openen van Chrome en de drivers van razer gebruikt. Je kunt ook je scrolknop indrukken en gebruiken, ik heb ingesteld als ik hem indruk dat ik dan m'n taakbeheer open :P . Als je na een tijdje onder de muis kijkt of alles nog wel goed is en niet is afgesleten ofzo dan valt het op dat je veel stof opvangt met de plaatjes waarmee hij op de muismat ligt.

Conclusie:
Erg dure muis met de opties die je krijgt, Qua prestaties krijg je zeker waar voor je geld.

Heb jij ook een Razer Deathadder Essential?