Specificaties Over-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Pioneer HDJ-1500 (Zwart) Review

3punt1415 8 december 2014, laatste update op 22 januari 2015, 244 views

Pioneer HDJ-1500 (Zwart)

zeer goeie headset voor muziek luisteren/produceren met uitstekende bouwkwaliteit

Pluspunten

• Geweldige bouwkwaliteit (Aluminium/Magnesium legering)
  • Goeie geluids kwaliteit (zieke bass)
  • Coiled cable
  • Removable cable (+lock)
  • de Earpads (leer)
  • comfortabel

Minpunten

• het vervoerszakjezakje
  • de verf laat los/krast (een beetje)
  • een beetje veel druk op je oren als je hem lang op hebt (3+ uur)

ik heb deze headset gekregen als cadeau, en om eerlijk te zijn kon ik niet veel beters wensen.
heb hem sinds dat ik hem heb gekregen elke dag gebruikt

bouwkwaliteit:
ik ben erg tevreden over de bouw kwaliteit, op het feit dat de verf in aanraking met andere metalen/ harde objecten (bijvoorbeeld de rand van de andere earcup) krast na.
verder heb ik hem elke dag in mijn rugzak mee gehad en het heeft geen breuken in de headband of verbuigingen in de metalen scharnieren opgeleverd

geluid's kwaliteit:
ik ben persoonlijk ook erg tevreden over de geluid's kwaliteit van deze headset, de pitches en mids zijn zuiver en de bass is zeker zuiver (en best luid), het enige nadeel hier is als je hele luide bass hebt dat de hogere frequenties een beetje gedempt worden, maar nadat je hem een beetje in gewoont hebt (na een paar weken gebruik) verdwijnt dit grotendeels

als je er over denkt om deze headset te gebruiken om mee te gamen raad ik dat af, omdat je voor deze prijs headsets kan krijgen die veel beter geoptimaliseerd zijn voor gamen (bijvoorbeeld meer speaker kanalen, een minder oorverdovende bass in bijv. FPS games en een ingebouwde microfoon)
ik heb zelf naast deze headset een Plantronics Gamecom 780 7.1 voor gamen

maar zolang als je van plan bent hem te gebruiken waar ie voor gemaakt is (muziek luisteren/mixen/composeren), raad ik hem zeker aan

Heb jij ook een Pioneer HDJ-1500 (Zwart)?