Specificaties Soundbar met subwoofer en 1x HDMI-in - Bekijk alle specificaties

LG Music Flow HS6 (LAS650M) Review

maddox2011 8 december 2014, 599 views

LG Music Flow HS6 (LAS650M)

mooie soundbar, slank design en krachtig geluid. tot nu toe zeer tevreden

Pluspunten

• mooi design
  • kan uitbreiden met meerdere speakers
  • NFC
  • krachtige subwoofer

Minpunten

• prijs

Geluidskwaliteit Score: 4
heb staan twijfelen tussen deze lg of een philips,(omdat we een philips smart tv hebben) maar toch uiteindelijk voor deze lg hs6 gegaan, mede omdat deze is uit te breiden net als een sonos of samsung.
de sonos en samsung vinden wij te groot als soundbar en deze lg is mooi slank van vormgeving en heeft toch een vol geluid.
wat een geweldige soundbar is dit, aansluiten was een fluitje van een cent, je moet even de lg musicflow app downloaden en daarmee kun je alles aansluiten op de wifi,je kan hem draadloos of bekabeld aansluiten op de wifi.
ik zat binnen 2 minuten al op het draadloze wifi netwerk.
er word in de winkel geadviseerd om er een hub bij te kopen als je op een draadloos wifi netwerk wil gaan, maar zonder werkt het bij mij ook prima.
verder heeft hij bleutooth en NFC, in de winkel werd er gezegd dat hij geen NFC had en daar konden wij het ook niet vinden op de soundbar maar ik had al op de site van lg gelezen dat het er wel op zou zitten.
dit blijkt dus los in de doos te zitten, dit is een NFC chip sticker die je op de afstand bediening plakt en daarmee kun je dus alles snel koppelen, dit werkt vlekkeloos.
in de lg musicflow app zit al oa, spotify,tunlradio, napster en meer.
als je ook de musicflow software via de site van lg op je laptop zet kun je ook al je muziek van je laptop streamen naar de soundbar.
deze software ondersteund vele soorten muziek bestanden.
we gaan binnenkort de eerste uitbreiding speaker kopen, de h5.
tot nu toe dus zeer tevreden.

Heb jij ook een LG Music Flow HS6 (LAS650M)?

Kan deze draadloos worden gekoppeld aan een LG tv??
geen idee.
alleen de bas box is draadloos gelinkt met de soundbar.
zit alleen een hdmi naar de tv in, dit voor de arc.