Call of Duty: Advanced Warfare, PlayStation 4 Review

Jefixed 7 december 2014, laatste update op 7 december 2014, 176 views

Call of Duty: Advanced Warfare, PlayStation 4

Futuristisch spel, een grote transformatie in de Call of Duty reeks!

Pluspunten

• Grafisch
  • Moelijk
  • Singleplayer

Minpunten

• Beperkte wapenkeuze
  • Moeilijk
  • Prijs-kwaliteit verhouding

Stabiliteit Score: 4
Replaywaarde Score: 4
Besturing Score: 3
Geluid Score: 4
Beeld Score: 5
Gameplay Score: 4
Ik heb na een aantal dagen twijfelen de game toch maar aangeschaft, omdat het spel in de aanbieding was. Ik heb lang getwijfeld omdat ik niet zeker wist of ik het futuristische gedeelte leuk zou vinden. Achteraf blijkt dit allemaal vrij goed te zijn verwerkt, het springen en dashen is niet zo overpowered als ik dacht.

Singleplayer
Ik vind Singleplayers altijd heel leuk om te spelen, omdat je dat altijd lekker chil kan spelen. Ook Advanced Warfare heeft natuurlijk een singleplayer! Ik vond de singleplayer zoals altijd bij Call of Duty weer goed gelukt. Er zat veel variatie in, je mocht ook weer veel dingen besturen wat ik altijd als pluspunt beschouw.

Multiplayer
De multiplayer in Advanced Warfare vind ik zelf goed. Je kan zowel kiezen voor de normale multiplayer (met superjump, dashen etc) als de ''classic'' multiplayer, dit houdt in dat je gewoon de multiplayer als vanouds speelt, dus zonder het superjumpen en dashen. Ik zelf speel altijd de ''normale'' omdat ik altijd een game wil spelen zoals de game gemaakt is. Je kan gewoon weer lekker levelen en prestige, wat ik altijd erg leuk vind. Alleen wat ik wel jammer vind is de beperkte wapenkeuze, zo heb je maar een aantal wapens die goed zijn in de game. Zo heb je maar een stuk of 3 / 4 wapens die echt goed zijn, dus waar je lekker mee kunt schieten.

De assault rifles zijn in deze Call of Duty echt in het voordeel, de submachine guns zijn allemaal vrij slecht, op een paar na... Dit vind ik erg jammer, ik hou namelijk veel van variatie in de wapens.
De multiplayer is ook vrij moeilijk, dit kan zowel als plus- als minpunt worden ervaren, daarom heb ik het zowel als plus- als minpunt gezet. Op de Playstation 4 heb je geen last van framedrops, hackers of andere narigheid.

Hou je van wat nieuws, en ben je wel in voor wat futuristisch gedoe? Dan is dit waarschijnlijk wel een game voor jou. Alhoewel ik de prijs-kwaliteit verhouding matig vind, ik zelf heb 50 euro betaald voor het spel, dat vind ik zelf toch echt wel de maximale prijs wat ik er voor zou betalen. 65 euro is simpelweg gewoon veel te duur voor wat je krijgt.

Vragen? Stel ze!

Jefixed

Heb jij ook een Call of Duty: Advanced Warfare, PlayStation 4?