Apple EarPods (met 3,5mm connector) (Wit) - Reviews

Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Apple EarPods (met 3,5mm connector) (Wit) Review

HabSun 5 december 2014, 316 views

Apple EarPods (met 3,5mm connector) (Wit)

Deze koptelefoon kun je maar met een woord beschrijven: goed. De oortjes zijn mooi, het heeft stevige kabeltjes en ze passen perfect. (bij mij).

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Goede bass

Minpunten

• Ze worden snel vies.
  • Omgevingsgeluid.

Deze koptelefoon kun je maar met een woord beschrijven: goed.

Deze oortjes zijn nog net iets meer dan je verwacht voor 20 euro.

De vorm van deze oortjes is geweldig, maar heeft wel een nadeel. Door de vorm kun je je omgeving goed horen wat erg vervelend kan zijn.

Heb jij ook een Apple EarPods (met 3,5mm connector) (Wit)?