Logitech Bluetooth Multi-Device Keyboard K480 (Qwerty) Zwart Review

RobRdamNewbie 2 december 2014, 981 views

Logitech Bluetooth Multi-Device Keyboard K480 (Qwerty) Zwart

Toetsenbord werkt niet met mijn telefoon, customer care boeit het niet, zoek maar uit met de fabrikant van je telefoon.

Pluspunten

• Zwaar, dus handige presse-paper

Minpunten

• Werkt niet met telefoon

Het toetsenbord voelt stevig aan, eenvoudige gebruiksaanwijzing. Koppelen met telefoon: werkt niet, koppelen met tablet: werkt wel, maar is niet zo nodig.
Customer care gemaild, stelt voortdurend onzinvragen zoals 'wat voor tablet is het' of 'wanneer is het toetsenbord gekocht'

Uiteindelijk is de conclusie van customer care:
As you indicated in a previous e-mail, that you made the keyboard default input device, and it still didn't type. That is the way your phone letting you know that it's not going to work. The last thing you can do is get in contact with the manufacturer of your phone and maybe they can help you. But, for us you have done everything to try to make it work.

Bleutooth werkt gewoon op mijn telefoon, ik stuur er externe luidsprekers mee aan, verbinding met mijn laptop om bestanden uit te wisselen. Ik weet dat in computerwereld het niet altijd eenvoudig is om apparaten met elkaar te laten communiceren, maar de totale desinteresse bij Logitech om het werkend te krijgen stuit me tegen de borst

Heb jij ook een Logitech Bluetooth Multi-Device Keyboard K480 (Qwerty) Zwart?

Ik snap jouw frustratie maar dit is geen review, althans niet zonder gebruikservaring in combinatie met tablet en uitleg met welk model telefoon en welke versie software het niet wilde functioneren.
En het verbaast me ook wel ... Logitech staat toch juist bekend om de over het algemeen uitstekende customer service?
Over welk type telefoon praten we, en met welke software versie?
Dat had een vraag van customer care kunnen zijn. Voor anderen: het is een Wolfgang met Android 4.1.1
Inmiddels heb ik ook een Motorola Moto G, en die doet het wel. Ik ga ervan uit dat het normaal is dat het wel werkt!
Dit is geen review. Welke telefoon heb je? Welke softwareversie? Werkt het wel goed op je pc, en welke besturingssysteem gebruik je? Hoe typt het toetsenbord? Werkt het wel goed op je tablet, en hoe bevalt dat? Hoe is de bouwkwaliteit?