Casio Exilim EX-P700 (7MP, 4x zoom, 33-132mm, f/2.8-4.0) Review

Janus2700 1 juli 2005, 267 views

Casio Exilim EX-P700 (7MP, 4x zoom, 33-132mm, f/2.8-4.0)

Pluspunten

• Kwaliteit, zowel afwerking als kwaliteit foto's
  • lichtinval
  • Gebruik van opzetlenzen.

Minpunten

• Mogelijkheid tot het plaatsen van 1 geheugenkaart

Uitbreidbaarheid Score: 3
Batterijduur Score: 4
Snelheid en automatiek Score: 5
Ik heb de camera nu een maand in mijn bezit. De camera is goed te bedienen zonder dat je de complete handleiding van voor tot achter moet doorlezen.

Door de relatief grote lens heb je nog veel lichtinval als je aan het zoomen bent. Het is tevens mogelijk om opzetlenzen te gebruiken.

De camera is vrijwel volledig van aluminium en heeft de mogelijkheid tot het plaatsen van 1 SD of MMC kaart. Ik heb hier zelf 1 GB gebruikt met een snelheid van 12 msec. Hierdoor kun je optimaal gebruik maken van de snelheid met fotograferen.

De batterijduur is goed. Zoals op dpreview.com is te zien is het een relatief lichte batterij welke toch goed presteert.

Bij de camera zit een afstandsbediening bijgeleverd. Met deze afstandsbediening kun je op afstand de ontspanner bedienen en de zoomfuncties gebruiken.

Door de vele mogelijkheden is de prijs aan de hoge kant. Je krijgt er echter een degelijke camera met veel opties voor terug.

Heb jij ook een Casio Exilim EX-P700 (7MP, 4x zoom, 33-132mm, f/2.8-4.0)?