Specificaties Bedraad Qwerty met standaard toetsen - Bekijk alle specificaties

Sharkoon Skiller Review

koekwouske 26 november 2014, 83 views

Sharkoon Skiller

Zo krom als een hoepel, toetsen blijven constant hangen

Pluspunten

• Er zijn helaas geen pluspunten

Minpunten

• Extreem lage kwaliteit
  • Fatsoenlijk typen is niet mogelijk
  • Toetsen blijven hangen
  • Heel erg krom

Wat een rotzooi is dit! Een goedkoop toetsenbord gekocht bij de nieuwe pc, met als doel later op mijn gemak op zoek te gaan naar een goed en waarschijnlijk iets duurder toetsenbord voor de langere termijn.
De verwachtingen waren dus niet erg hoog, maar zo erg als dit had ik het niet verwacht. Aan alles zie je dat het goedkoop gemaakt is. Nu is dat nog niet het grote probleem.
Maar dit toetsenbord was zo krom als een hoepeltje toen ik het uitpakte.
Al op dag één bleven er toetsen hangen onder het typen.
Dat werd steeds erger en na twee maanden werd het typen je echt onmogelijk gemaakt, en heb ik het toetsenbord weggegooid.

Zelfs het goedkoopste toetsenbord zou je mijns inziens nog wel enigszins fatsoenlijk mee moeten kunnen typen, maar zelfs dat lukt met deze rommel niet.

Heb jij ook een Sharkoon Skiller?