Beats Studio (Zwart) Review

djdiego023Newbie 26 november 2014, laatste update op 27 november 2014, 558 views

Beats Studio (Zwart)

Dit is een hele goeie koptelefoon, en het is waar voor je geld. Goed geluid met lekker veel bas.

Pluspunten

• Hoge Kwaliteit
  • Goeie Speakers
  • Veel bass
  • Druk knop voor dempen van muziek

Minpunten

• Werkt alleen op batterijen

Ik gebruik sinds vorig jaar november 2013, de beats by dre studio`s.
Echt een toffe headphone en niks op aan te merken.
Helaas ging het product in oktober 2014 kapot (Plastic gesprongen bij het opvouwen)
Ik was de garantie kwijt, en heb toch wel gebeld naar apple en het uitgelegd.
Na overleg mocht ik het product opsturen en werdt hij gratis zonder garantie vervangen!.
Echt een top service.
Dus voor iedereen die een beats by dre wil, Het is de moeite waard

Heb jij ook een Beats Studio (Zwart)?

Merkwaardige review. Het ding is dus binnen een jaar (en dus binnen de garantietermijn) stukgegaan, maar toch is het een heel goed ding. Je bent je garantie nooit kwijt geweest, hooguit je garantiebewijs, maar ok, Apple heeft hem zonder garantiebewijs vervangen, props voor Apple.

Je geeft verder ook geen vergelijkingen met andere hoofdtelefoons, en dat terwijl er nogal wat vraagtekens geplaatst kunnen worden bij de geluidskwaliteit van Beats ten opzichte van andere hoofdtelefoons. Dus om op basis van deze ervaring te stellen dat ze "de moeite waard" zijn, vind ik wat vergezocht.
Ik blijf het een goede koptelefoon vinden.
Ondanks dat ie kapot gaat
Helemaal mee eens. Vrij recent nog weer klanten in de winkel gehad die erg teleurgesteld waren over de geluids'kwaliteit' van Beats. Voor hiphop is het redelijk maar bij de eerste beste gitaar of daadwerkelijke zang in muziek is het een bedroevende aangelegenheid :')
Echt objectief is deze review niet.

- Hoge Kwaliteit..... Gaat na een jaar stuk?
- Werkt alleen op batterijen.... Hoe zouden ze anders actief de noisecanceling en eventuele versterking moeten doen?
Mensen hebben altijd wat te zeuren of niet