HTC One (M8) 16GB Grijs Review

suuzanneee 22 november 2014, 324 views

HTC One (M8) 16GB Grijs

Ik vind de M8 een supermooie telefoon met goede speakers en een fijne batterij. Hij is wel redelijk groot, maar het is niet een groot minpunt.

Pluspunten

• Superchille batterij. Houdt het makkelijk twee dagen uit.
  • Mooie speakers
  • Leuke functies voor de dubbele camera, zoals face fusion.

Minpunten

• Hij is vrij groot, maar nog wel te bedienen.

Over het algemeen ben ik zeer tevreden over deze telefoon. Mijn vorige telefoon was de HTC One S, waar ik ook tevreden over ben.
Om een paar punten toe te lichten:
  • Ik ben heel erg blij met de batterij. 2600 mAh is ruim voldoende voor mij. Ik moet er wel bijzeggen dat ik altijd de 'Power Saver' aan heb staan, dit waarschijnlijk omdat mijn vorige telefoon gewoon een mindere batterij had. de M8 heeft een goede bespaar stand. Als ik hem niet gebruik voor een tijd, gaat er misschien 1% van de batterij af. Sinds ik deze telefoon heb, neem ik geen oplader meer mee, hij houdt het toch wel meer dan een dag uit.
  • De speakers zijn erg fijn om naar te luisteren. Hij kan tevens best wel hard. Ik gebruik nu waarschijnlijk liever mijn telefoon om dingen op te luisteren dan mijn laptop
  • Op de telefoon zitten sinds een paar dagen nog meer extra functies voor de camera. Bijvoorbeeld fase fusion. Erg lachwekkende functie waar je twee gezichten kunt 'mengen', kun je je uren mee vermaken als je je verveelt. De 3D functie zat er al eerder op, is wel grappig, maar niet heel indrukwekkend. Wat wel handig is, dankzij de twee camera's, is dat je later nog kan focussen. Heb ik nog niet echt gebruik van gemaakt, omdat de camera aan de voorkant best wel goed is.
  • Een minpuntje waar ik me niet heel erg aan stoor: hij is vrij breed. Dit zorgt ervoor dat ik niet altijd de telefoon makkelijk met 1 hand kan bedienen. Het kan wel, maar dan moet ik hem anders in mijn hand nemen. Vandaar dat het me niet heel erg stoort.

Heb jij ook een HTC One (M8) 16GB Grijs?