Gigabyte GA-8KNXP, i875P (Lan, Sound, 1394 Sata, Raid) Review

vegterb 20 april 2007, laatste update op 5 augustus 2008, 449 views

Gigabyte GA-8KNXP, i875P (Lan, Sound, 1394 Sata, Raid)

Pluspunten

• Stabiliteit, kwaliteit, snelheid, en uiterlijk is best leuk! En er zit een blauw lampje in de DPS2, daar doe je het natuurlijk voor
  • Het is een goed moederbord dat doet wat je ervan verwacht, gigabyte test al haar moederborden 24 uur voor verkoop, dus kwaliteit gegarandeerd! Ik ben er gewoon heel tevredenmee

Minpunten

• Duidelijk de prijs, ik snapte het eerste niet hoe het ging met de geheugen modules, maar dat werkt nu! Helaas maar 2 SATA poorten, 4 kan wel, maar dan moet je met RAID0 gaan werken...

Layout Score: 5
Als ik een nieuw moederbord koop dan zoek ik altijd alles eerst helemaal uit. Op het moment dat ik een moederbord wilde kopen kwam deze uit, hier hoefde ik niet lang over na te denken. Het zag er toen zo goed uit, alles zat erop en de reviews waren erg goed! Die moest ik kopen.

Nu na ruim 5 jaar ben ik nog steeds erg tevreden, ik heb totaal geen vastlopers door mijn moederbord. De DPS2 zorgt voor een extreem stabiel systeem, mijn voltages staan dus zo goed als stil.

Ik heb er verschillende soorten hardware opgehad en nooit problemen gehad met de compatibiliteit. Alle geheugen modules werden gepakt en ook met kaarten en schijven nooit problemen gehad.

De prijs is wat hoog, maar dan heb je ook wat! Gigabyte heeft het qua merk echt gemaakt bij mij!

Update 2007: Nu thuis een uptime van 90 Dagen! Dat geeft wel redelijk aan hoe stabiel het systeem is.

Heb jij ook een Gigabyte GA-8KNXP, i875P (Lan, Sound, 1394 Sata, Raid)?

:o Zie ik dat goed? Is dat een 240mm cooler, wordt die ook met het moederbord meegeleverd?