Patriot Fuel iON Magnetic Wireless Charging Stand Case (Galaxy S5) Review

JKMH 24 november 2014, laatste update op 5 december 2014, 518 views

Patriot Fuel iON Magnetic Wireless Charging Stand Case (Galaxy S5)

Erg handig en goedogend oplaadsysteem! Kwaliteit is goed, maar daar is de prijs ook naar.

Pluspunten

• Afwerking uitstekend!
  • Strak Design!
  • Zeer hoge kwaliteit (Mag wel ook voor die prijs)
  • Tevens een beschermhoes

Minpunten

• Niet helemaal "draadloos"
  • Prijs veel te hoog
  • S5 niet meer waterdicht

Ik wil alvast JR Wakabayashi van Patriot Memory bedanken voor het sturen van deze sample!

Ik ga het in deze review hebben over de Patriot Fuel iON voor de Samsung Galaxy S5! Je zult mijn bevindingen en foto's vinden in deze review.

Terug naar boven!

Dit is de inhoudsopgave van deze review, zo vind je snel waar je naar op zoek bent.

Inhoudsopgave
Unboxing
Fuel iON Covers
De Praktijk
High Res Foto's
Suggesties
To Do List

Terug naar boven!

Het draadloos opladen van mobiele telefoons is al een aantal jaren mogelijk. Patriot, vooral bekend als merk van geheugenmodules, komt nu met draadloze opladers voor de Galaxy S4, S5, Note 3 en iPhone 5(S) en maakt daarbij gebruik van eigen technologie.

Terug naar boven!

De Fuel iON komt in een kleine maar strakke doos aan. Op de doos is ook meteen duidelijk dat het om de Fuel iON gaat.

De zijkant van de doos

De zijkant van de doos

De doos van de Fuel iON

De cover van de Fuel iON voor de Samsung Galaxy S5

Het oplaadstation van de Fuel iON

Het oplaadstation van de Fuel iON uitgepakt.

Er word netjes een oplaadkabeltje bij de Fuel iON geleverd!

Terug naar boven!

Omdat natuurlijk niet elke smartphone even groot is, hebben ze verschillende backcovers ontworpen. Ik heb alleen de Samsung S5 cover gekregen. Echter zijn er ook covers voor:

Apple
- iPhone 5
- iPhone 5S

Samsung
- Samsung Galaxy S4
- Samsung Galaxy S5

Foto cover van de iPhone 5/5S

De case van de Apple iPhone 5

Persoonlijk vind ik de case van de iPhone 5 afschuwelijk omdat hij veel te groot is, en ook onder de lightning connector helemaal door gaat, bij Samsung is dat niet omdat ze contact maken met de interne contactpunten.

De Fuel iON cover voor Samsung telefoons maak verbinding met interne contactpunten voor draadloze covers

Terug naar boven!

De Fuel iON is ontzettend handig voor op je werk, of op je bureau! Omdat je telefoon er zo op plakt, en hij laad op, wanneer je snel weg moet, haal je hem er weer vanaf! In tegenstelling tot een normale kabel ben je veel langer bezig om de kabel erin te doen, en ook weer uit te halen (en het afdekklepje weer terug te doen).

De Fuel iON in gebruik met de Samsung Galaxy S5

De melding die je krijgt wanneer je je telefoon draadloos oplaad

Terug naar boven!

Hieronder een linkje naar het album met hoge resolutie foto's!

>> KLIK HIER <<

Terug naar boven!

Vind je deze review leuk? Reacties zijn altijd welkom! Dit geeft mij meer motivatie om door te gaan met het maken van reviews. Opbouwende kritiek is altijd welkom! Meer reviews van mij zien? Klik dan hier.

// Spelling & Grammatica nakijken //

Heb jij ook een Patriot Fuel iON Magnetic Wireless Charging Stand Case (Galaxy S5)?

Mooie review! +2

Het enige wat ik eigenlijk mis is hoe lang het duurt voordat je S5 helemaal is opgeladen.
Mooie review! +2

Ga ik er binnenkort bijzetten! Bedankt voor de feedback!
ik zie het nut niet echt in van deze toepassing, blokje met lader of een wat chiquer ogende dock.. maar daar wel 80 Euro voor neertellen en dan ook nog beperkt zijn in je hoesje voor je telefoon !