Specificaties Actie, Avontuur-game voor de PC - Bekijk alle specificaties

Assassin's Creed Unity, PC (Windows) Review

Gamer24 16 november 2014, 280 views

Assassin's Creed Unity, PC (Windows)

Deze nieuwe Assassin's Creed Game is naar mijn mening zeker 'next-gen' te noemen. De game bevat: veel NPC, goede gamplay, uitgebreide map en een leuk verhaal Ik had geen last van lag, maar ik heb tijdens het spelen van de game enkele bugs gezien, maar verder is er niks mis.

Pluspunten

• Goede gameplay
  • Co-op
  • Goede grafische voorstellingen
  • Weinig lag (met de juiste systeemeisen)
  • Genoeg missies voor genoeg speelplezier

Minpunten

• enkele bugs

Stabiliteit Score: 4
Replaywaarde Score: 5
Besturing Score: 5
Geluid Score: 4
Beeld Score: 5
Gameplay Score: 5
Ik heb een custom made gaming pc met een 2gb video kaart en een vierde generatie intel core i5. In tegenstelling tot veel anderen heb ik altijd boven de 40 fps en merk ik weinig van de bugs. De gameplay in het spel lijkt meer op dat van de oudere Assassin's Creed games, wat mij wel bevalt. De graphics van de game zijn ook wel 'next-gen' te noemen.

Dus mijn conclusie is:
Assassin's Creed Unity is een geweldige game waaraan je veel tijd kunt besteden en is zeker een goede aanwinst. Wel moeten de bugs eruit worden gehaald, maar dat komt waarschijnlijk nog in komende updates.

Heb jij ook een Assassin's Creed Unity, PC (Windows)?

Je speelt zeker op 720p...
Nee ik speel op 1080p en met de settings allemaal op 'hoog' :)
áls je "hoog" als goed genoeg ziet en 40fps acceptabel noemt...
Ja, 40fps is meer dan genoeg meestal, maar dit komt alleen voor op plaatsen waar er veel npc moeten worden gerenderd (dat kun je dus zien als de wat laggy delen van het spel) en "hoog" vind ik wel goed genoeg