Intel Dual Band Wireless-AC 7260 Plus Bluetooth Review

mudbustersNewbie 14 november 2014, 584 views

Intel Dual Band Wireless-AC 7260 Plus Bluetooth

Werk perfect ter vervanging van originele module asus n73. Is plug and play op windows 8.1

Pluspunten

• in mijn geval plug and play

Minpunten

• geen

Ben in bezit van een Asus N73 laptop en een 5ghz router. kon maximal 32mb/s downloaden
terwijl ik 200 mb heb, dacht ik maar eens de gok te nemen om deze wifi module bij 4launch shop te bestellen.
Op donderdag bestelt en vrijdagmiddag in huis via postnl track and trace. Oude mudule er uit gehaald en nieuwe er in. Laptop aanslingeren en verdorie. Windows 8.1 herkende de module direct en gelijk even ms update gedaan'voor laatste drivers. Nu gewoon met ruim 120 mb downloaden

Heb jij ook een Intel Dual Band Wireless-AC 7260 Plus Bluetooth?