Huawei Talkband B1 Large Zwart (Zwart) Review

softinc 7 november 2014, 746 views

Huawei Talkband B1 Large Zwart (Zwart)

Uitstekend draag comfort ,goede accuduur, iOS en android compatible, SUPER GOEDE SLAAPDETECTIE. De beste prijs prestatie wearable tot nu toe voor mij

Pluspunten

• batterijduur
  • goede stappen teller en supergoede automatische slaapdetectie
  • duidelijke bluetooth headset

Minpunten

• geen koppeling met berichten of anderszins

Na allerlei wearables geprobeerd te hebben, vifit, samsung gear fit, de sony smartband and smartband talk en nog wat onbekende , ban ik echt zo blij met deze B1. Stappen tellen niet geheel foutloos maar beter als d anderen, de automatisch slaap detectie samen met de ingebouwde bluetooth headset zijn voor mij onverslaanbaar.

Heb jij ook een Huawei Talkband B1 Large Zwart (Zwart)?