Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Shure SE215 (Zwart) Review

Liegebeest 5 november 2014, 723 views

Shure SE215 (Zwart)

De Shure SE215 staan over het algemeen bekend om hun uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Na drie jaar dagelijks gebruik kan ik het alleen maar eens zijn met die mening!

Pluspunten

• Vervangbaar snoer
  • Veel verschillende oorstukjes meegeleverd
  • Uitstekend geluid
  • Stevige constructie

Minpunten

• OfficiŽle snoer is duur om te vervangen

De Shure SE215 staan over het algemeen bekend om hun uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Ze zijn vroeg in 2011 geÔntroduceerd, maar worden nog steeds gemaakt en geleverd als een soort instap-model voor Shure (bekend als merk voor studiowerk en musici).

Mijn eerste SE215 waren de zwarte versie, gekocht in Japan. Ze zijn precies drie jaar mee gegaan, waarna ze definitief stuk gingen. Twee weken geleden begon het snoertje te rafelen bij het geheugen-metaal. Gelukkig is het snoer te vervangen!

Helaas kost het officiŽle snoer van Shure §50-§70, maar je kan ook de kabel van de Logitech UE900 gebruiken, voor maar §20!

De SE215 wordt geleverd met een net reistasje, een krabbertje (om de gehoorgang schoon te maken) en een zestal oordopjes voor een goede pasvorm.

Na drie jaar dagelijks gebruik en meereizen in mijn rugzak (zonder beschermhoesje) was het echter toch te veel geworden en brak ook ťťn van de gehoorgangetjes af. Einde verhaal.

Heb jij ook een Shure SE215 (Zwart)?