Shure SE215 (Transparant) Review

Liegebeest 5 november 2014, 343 views

Shure SE215 (Transparant)

De Shure SE215 staan over het algemeen bekend om hun uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Na drie jaar dagelijks gebruik kan ik het alleen maar eens zijn met die mening!

Pluspunten

• Vervangbaar snoer
  • Veel verschillende oorstukjes meegeleverd
  • Uitstekend geluid
  • Stevige constructie

Minpunten

• OfficiŽle snoer is duur om te vervangen
  • Meegeleverd snoer is dunner dan die van de zwarte SE215

De Shure SE215 staan over het algemeen bekend om hun uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Ze zijn vroeg in 2011 geÔntroduceerd, maar worden nog steeds gemaakt en geleverd als een soort instap-model voor Shure (bekend als merk voor studiowerk en musici).

Mijn eerste SE215 waren de zwarte versie en ze zijn precies drie jaar mee gegaan, waarna ze definitief stuk gingen. Ik heb meteen een nieuwe set besteld, ditmaal de doorzichtige. Ik kijk er naar uit om nog eens een volle drie jaar te genieten van dit setje.

De SE215 wordt geleverd met een net reistasje, een krabbertje (om de gehoorgang schoon te maken) en een zestal oordopjes voor een goede pasvorm.

Wil je het snoer vervangen, dan kost het officiŽle snoer van Shure §50-§70, maar je kan ook de kabel van de Logitech UE900 gebruiken, voor maar §20!

Heb jij ook een Shure SE215 (Transparant)?