Motorola Moto G (2013) (4G) 8GB Zwart Review

NathanDiepeveenNewbie 5 november 2014, 559 views

Motorola Moto G (2013) (4G) 8GB Zwart

Ik ben iemand die niet veel wil uitgeven aan een smartphone, maar wil dan wel een leuk toestel hebben. Dat is bij de Moto G 4G uitstekend gelukt! Ik heb de telefoon nu drie weken en heb eigenlijk geen minpunten ontdekt. Het is een razendsnelle telefoon met een prachtig beeldscherm!

Pluspunten

• Prachtig scherm
  • Prima batterij
  • Werkt razendsnel
  • Updates zijn meteen beschikbaar

Minpunten

• De achterkant is niet zo makkelijk los te maken

Ik ben iemand die niet te veel wil uitgeven voor een smartphone, maar ik wil dan wel een leuk toestel hebben. Dat is bij de Moto G 4G uitstekend gelukt! Ik heb de telefoon nu bijna drie weken en ik heb eigenlijk geen minpunten kunnen ontdekken. Het is gewoon een razendsnelle telefoon met een prachtig beeldscherm en waar ik vooral blij mee ben zijn de snelle updates door google. Ik las in veel reviews dat de camera slechts is. De camera is inderdaad wat minder, maar goed genoeg voor de dagelijkse kiekjes die je wilt delen via sociale media. Een ander enorm pluspunt is de batterij die bij normaal gebruik gewoon twee dagen mee kan.

Deze telefoon is de perfecte combinatie tussen kwaliteit en een goede prijs!

Heb jij ook een Motorola Moto G (2013) (4G) 8GB Zwart?

Reviews door de redactie