Skullcandy Hesh 2 (Zwart) Review

aminam 4 november 2014, 375 views

Skullcandy Hesh 2 (Zwart)

Een koptelefoon met strak design, warm/vol geluid en stevige bouw.

Pluspunten

• strak design
  • goede afsluiting
  • vol geluid

Minpunten

• oorholtes zijn net niet groot genoeg

Ik kocht deze koptelefoon nadat mijn hesh I overleed, ik vergelijk hem daar ook een beetje mee.

Het vaste formaat van deze koptelefoon is vrij groot, dit komt omdat de hoofdbeugel niet erg klein inschuifbaar is. Dit heeft als voordeel dat hij steviger aanvoelt en de inschuiflat minder kwetsbaar is. De oorkappen hebben een best groot kussen welke zacht aanvoelt en goed isoleert echter, zorgt dit ervoor dat de holte net te klein is om mijn oren in te parkeren. Hij drukt dus op de randen van je oor.

De kabel zit er niet vast aan, dit is handig bij het opbergen en het is natuurlijk makkelijk te vervangen als het kapot gaat. de kabel zelf heeft een soepel rubberen schild, ik hou meer van een stoffen sleeve maar het zit niet in de weg.

Er is geen hoofdkussen aanwezig, de hoofdsteun is een brede plastic beugel afgewerkt met stroef rubber. Als de gel in mijn haar nog nat is blijft het een beetje zitten wat er niet zo fijn uit ziet :S

Ik ben absoluut geen geluidsexpert maar vergeleken met zijn voorganger is het een enorme verbetering, het klinkt veel voller en warmer. Ik kan niet uitleggen hoe het klinkt bij gamen maar het beviel niet erg goed.

sinds ik hem kocht is hij duurder geworden maar de 40 euro die ik er voor neer heb gelegd is het zeker waard geweest.

Heb jij ook een Skullcandy Hesh 2 (Zwart)?