Specificaties 5,7" display, 4G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy Note 4 (N910F) Zwart Review

JEFFHANGSAROUND 28 oktober 2014, laatste update op 28 oktober 2014, 471 views

Samsung Galaxy Note 4 (N910F) Zwart

Op eenzame hoogte.

Pluspunten

• Groot, super helder scherm
  • Design en afwerking
  • Accuduur
  • Mogelijkheden S Pen
  • Snel
  • Camera

Minpunten

• Misschien wat zwaar
  • Lastiger te bedienen met één hand
  • Touchwiz is lelijk

Mijn vorige telefoon was een HTC One en ik was eigenlijk van plan om mijn abonnement te verlengen met Sim Only. Gelukkig heb ik dat niet gedaan en deze telefoon besteld.

Nou ja 'telefoon'. Het is niet meer wat ik gewend ben van een smartphone. Wat een geweldig apparaat. Moest er even op wachten, maar ben zo blij dat ik dat gedaan heb.

Hij is inderdaad een stuk groter dan de normale smartphone, maar wat een geweldig ding. Het scherm is fantastisch, hij is snel, heeft een legio aan functies (die ook nog nuttig zijn) en het allerfijnst is misschien nog wel dat hij supersnel oplaadt en een stuk langer met een volle batterij doet. Eindelijk weer een telefoon die je niet per sé aan het eind van de dag, of erger nog, halverwege de dag moet opladen.

Ook echt een plaatje is de camera. Zonder moeite maak ik geweldige foto's en video's in topkwaliteit en de opties die beschikbaar zijn voor video's zijn ook ideaal.

Voor de rest ziet hij er ook nog prachtig uit ook.

Totaal geen spijt van mijn keuze. Heb je eenmaal deze smartphone, dan kun je nooit meer terug naar een 'normale'.

Heb jij ook een Samsung Galaxy Note 4 (N910F) Zwart?

Hoezo vind je de telefoon te zwaar? hij is maar 176 gram of heb je er een ongelovelijk groot hoesje omheen gedaan?
Doordat hij erg lang is, voelt hij waarschijnlijk zwaar aan als je hem meer richting de onderkant probeert vast te houden, aangezien daar de knoppen zitten. Ik heb een Note 3 en vind dat ook. Op papier misschien licht, maar door het formaat wordt er roet in het eten gegooid.
Heb een gel hoesje, dus daar kan het niet aan liggen.
Het viel me ook al meteen op toen ik het toestel uit de verpakking haalde. Hij is gewoon zwaarder dan wat je gewend bent van een smartphone. Kan ook niet anders, hij is een stuk forser en er zit een twee keer zo grote batterij in.
Maar heb hem nu vanaf afgelopen zaterdag en ik merk het al niet meer.
Echt een top toestel!