Acer Aspire TC-120 (DT.SVKEH.003) Review

L.Neut 28 oktober 2014, laatste update op 24 december 2014, 445 views

Acer Aspire TC-120 (DT.SVKEH.003)

Mooi ding kwa design maar is na 1/5 maand terug voor reparatie ivm het steeds uitvallen van het systeem. Na de reparatie van zo'n 3 weken probleem nog steeds niet verholpen, systeem is erg zwak met de onboard videokaart en is erg onstabiel.

Pluspunten

• Mooi design
  • Build in Bluetooth
  • Build in WiFi
  • Een Power Usb Port

Minpunten

• Je kan er geen videokaart in bouwen.
  • Onstabiliteit

Features Score: 2
De computer beschikt over een power usb port voor het gemakkelijk opladen van bijvoorbeeld een telefoon terwijl de computer uitgeschakeld staat.

Verder kan je er niet een extra videokaart in bouwen omdat dat door acer niet toegankelijk is gemaakt.

Het is een mooi strak design.

Heb jij ook een Acer Aspire TC-120 (DT.SVKEH.003)?

Best Balen voor jouw Acer L.Neut.

Ik heb deze Acer dan wel met de AMD A 10 processor 3 maanden in bezit. Een tweede videokaart zou bij mij de AMD radeon R7 240 moeten zijn. Alhoewel ik best tevreden ben met deze desktop en alle troep er uit gooi. Misschien dat Malware toegeslagen heeft en in een cyclus van 0,5 maand weer op die computer zat..geen idee. Ik heb weinig problemen met een Acer X1700 gehad en die doet het nog steeds..nu wil ik wel roepen dat ik voor muziek maken een groter systeem wil hebben dan alleen de Acer T, dus een desktop met meer dan twee keer 220 watt en eerder 600 watt gok ik nu op het moment. (korting shoppen met Pasen?) en .. Uiteindelijk vond ik de beveiliging van deze Acer´s wel shit..ik bedoel al een trojan op de computer hebben voor de internet aanstond is een slechte zaak in deze T versies en helaas heeft Acer vaker troep die gelijk verwijderd moet worden..Dat maakt Herstel van het systeem ook niet makkelijk..Een andere desktop is je dus vast gegund geweest op zo een manier..
Misschien twee videokaarten op die nieuwe systeem binnenkort..ik had Intel op het oog ;)
Mogelijk een probleem die in de video kaart zit. Ik heb een Acer TC-120 A5710.

Ik heb via www.download.cnet.com

1 Driver Booster 2..
2 Advanced System Care 8
3 ccleaner
Gedownload..mcafee kijkt alleen toe en gaat er af..ik neem gewoon avast 2015

Voor update´s en windows software update´s die echt niet uit zichzelf komen en noodzakelijk zijn alle drie regelmatig laten lopen en af en toe de ram schoonvegen..

Over die videokaart wil ik het een andere keer over hebben..die zet ik er pas in na een of twee jaar en dat kost best wat moeite..
Ik verwacht gewoon een werkende pc als ik hem koop en niet dat hij na 1 halfe maand kuren krijgt en voor reparatie ongerepareerd terug komt.
Het zijn gewoon geen goede pc's

[Reactie gewijzigd door L.Neut op 4 januari 2015 14:47]

Mijn neefje heeft deze PC ook en probeert er een nieuwe videokaart in te doen. Deze geeft geen beeld. Waar kan dat aan liggen?
Het zou door acer geblokkeerd worden, het is dus niet op een simpele manier mogelijk. Acer doet hier wat moerlijk over vooralsnog heb ik er geen oplossing voor gevonden en heb hem terug gestuurd en een andere computer gekocht van een beter merk.
Heb je een bron waar dat staat? Komt het niet gewoon omdat de voeding te weinig vermogen heeft? (Ik heb het nog niet geprobeerd met een geschiktere voeding)
valt altijd te proberen, als je contact opneemt met de service desk word er als antwoord gegeven dat het niet kan. Dus je kan een nieuwe voeding proberen en hopen dat het lukt , ik heb de pc gelukkig niet meer dus kan het niet voor je testen.