Sennheiser IE 60 (Zwart) Review

Alex86 28 oktober 2014, laatste update op 6 april 2016, 315 views

Sennheiser IE 60 (Zwart)

Superieure kwaliteit voor een flinke prijs, maar als je ren nog goed zijn, dan is het ieder cent waard!

Pluspunten

• beste geluidskwaliteit
  • pasvorm
  • gewicht

Minpunten

• prijs

Zelf ben ik eigenaar van berg verschillende koptelefoons. Afgelopen paar jaar heb ik er veel geprobeerd en helaas ook paar kapot gemaakt. Van Sony, Philips tot aan Sennheiser.

Zoals meesten begon mijn zoektocht naar perfecte koptelefoon voor mijn tienerjaren, ergens in 1995. Toen kreeg ik een walkman, de koptelefoon was er krakerig en viel bijna uit elkaar.

Als tiener was ik soms misschien te vaak te zien met een koptelefoon, niet alleen om muziek te luisteren maar ook beetje om mezelf af te sluiten van alle drukte om me heen

In mijn studententijd heb ik paar jaar gewerkt als verkoper in een grote elektronica zaak van koptelefoons en van alles er nog wat. En omdat ik toen nog boven op de gebruikelijk lage prijzen nog 20% korting had kon ik mijn verzameling nog groter laten worden.

Tegenwoordig gebruik ik vrijwel alleen mijn in-ear koptelefoon. Pasvorm is ideaal en geluid is fenomenaal. Ik heb er heel even over moeten nadenken maar ik heb er tot op heden geen spijt van.

De bijgeleverde doosje is goed stevig en gaat vrijwel over mee naar toe.

Na bijna 1,5 jaar nog steeds veel plezier van!

Heb jij ook een Sennheiser IE 60 (Zwart)?