Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 5.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Sharkoon Drakonia Review

Jensvijz 28 oktober 2014, laatste update op 28 oktober 2014, 356 views

Sharkoon Drakonia

Deze muis is een prima product voor de prijs en werkt fijn.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Hogekwaliteit
  • Grootte
  • Programmeerbare Knoppen
  • Goede DPI

Minpunten

• Liever hem helemaal mat zwart gezien
  • Zwaardere gewichtjes hadden gemogen

Hallo Mede-Tweakers dit is mijn review van de Sharkoon Drakonia.

De Sharkoon Drakonia is een goede muis voor de prijs. Zelf gebruik Ik hem nu al bijna een jaar en hij bevalt me nog steeds zeer goed en geen mankementen.
Hij is heel precies en Ik ondervind bijna nooit uit schieters.

De Drakonia heeft een aardig goede bouw en voelt stevig aan. De led lampjes vind Ik ook een leuke bijvoeging je kan de kleur van het Sharkoon Drakonia veranderen in een paar kleuren en dit doe je via de driver of via rechter extra knop.
Ik vind zelf dat je weinig van de gewichtjes merkt als je bezig bent.

De DPI kun je veranderen met de DPI Knop deze vind Ik zelf precies op de goede plek zitten.

Het nep schubben uiterlijk vind Ik zelf wel een groot minpunt Ik had liever hem helemaal mat zwart of een andere stabiele kleur gehad.

De grootte van de muis vind Ik zelf heel prettig omdat hij precies in mijn hand past

Specificaties:

Azerty;

GamePC:

Plaatjes:
Tips of opmerkingen?
Graag in de comments achterlaten

Heb jij ook een Sharkoon Drakonia?

Met alle respect, maar de kopjes kopen en specificaties hoeven niet in je review te staan. Als mensen hier naar Tweakers komen, weten hoe de website werkt, zoals de prijs rechts bovenaan. De specificaties staan ook op de Specificatie-tabblad!
Voor de rest goed van inhoud over de knoppen en LED, enz, alleen heb je een linkje voor de foto's? ben wel nieuwschierig

[Reactie gewijzigd door TopTon op 28 oktober 2014 18:22]

Bedankt voor de Reactie foto's komen vanavond online en ik dacht is misschien wel hadig.

-EDIT-
Plaatjes toegevoegd

[Reactie gewijzigd door Jensvijz op 28 oktober 2014 19:33]

Plaatjes doen het niet meer