Bekijk alle uitvoeringen
Specificaties 5,2" display, 4G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Motorola Moto X (2014) 16GB Bamboo Edition Wit Review

JanekS 23 oktober 2014, laatste update op 22 januari 2015, 1.178 views

Motorola Moto X (2014) 16GB Bamboo Edition Wit

Motorola heeft een prachtige smartphone geleverd. Design meets performance, helaas is de performance niet op alle vlakken voldoende.

Pluspunten

• Design en bouwkwaliteit
  • Zeer rap
  • Standaard Android ervaring met extra´s
  • Extra functionaliteiten goed uitgewerkt

Minpunten

• Accuduur ondermaats
  • 16 GB is (te?) weinig
  • Accessoires nog niet in Nederland verkrijgbaar
  • Zie toevoeging januari

Update januari.

Helaas laat de bamboe achterkant langs de zijkanten los na dagelijks gebruik, waardoor er stof en vuil ophoopt langs de kieren.

Het scherm had na een week al enkele krasjes opgelopen, ondanks dat ik het nooit bij mijn sleutels bewaar en er voorzichtig mee om ga. Nu is het scherm volledig gebarsten na een kleine val, terwijl de telefoon beschermd werd met een hoesje. Reparatie kost tussen 160-220,- Als je op Google gebruikerservaringen leest ben ik zeker niet de waarbij het scherm is gebarsten. Helaas krijgen alleen de klanten in de VS recht op een gratis schermreparatie na aankoop.

Heb jij ook een Motorola Moto X (2014) 16GB Bamboo Edition Wit?