Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Bowers & Wilkins C5 (Zwart) Review

wjnieuw 20 oktober 2014, laatste update op 20 oktober 2014, 219 views

Bowers & Wilkins C5 (Zwart)

Ik heb meerdere koptelefoons gehad en qua geluid is dit de beste tot nu toe.

Pluspunten

• Mooi ruimtelijk geluid
  • Goede bas
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

• Slecht te gebruiken controls
  • Microfoon werkt niet altijd

Ik heb meerdere koptelefoons gehad en qua geluid is dit de beste tot nu toe. Muziek klinkt goed, ruimtelijk met een goede bas. In het begin is het moeilijk om een goede pasvorm te vinden, maar als je eenmaal weet hoe je ze moet inbrengen, begint de pret. Ik heb de koptelefoon pas 2 weken gebruikt en de drivers zijn bijna ingespeeld. Ik heb er 129 euro voor betaald en ben er erg blij mee.

De enige minputen zijn de microfoon dit soms niet goed werkt en de controls die moeilijk te gebruiken zijn.

Heb jij ook een Bowers & Wilkins C5 (Zwart)?