Sennheiser PXC 310 (Zwart) Review

DeCees1 14 oktober 2014, 131 views

Sennheiser PXC 310 (Zwart)

Heel klein en compacte koptelefoon. Misschien wel te klein, aangezien de kwaliteit en het noise cancelling tegenvalt omdat de koptelefoon niet over je oren zit, maar op je oren. Hierdoor kan er weer geluid tussenkomen en doet de bass niet veel goeds. Deze kon absoluut wat sterker

Pluspunten

• Klein & Compact
  • Helder geluid
  • Opvouwbaar & stevig
  • Inclusief alle stekkers van de wereld + vliegtuigjack
  • Volumeregelaar

Minpunten

• Kwaliteit onder prijsniveau
  • Noise cancelling valt tegen
  • Bass mag harder (niet dat ik van maximaal bass houd, maar bass mag duidelijker)

Hierdoor kan er weer geluid tussenkomen en doet de bass niet veel goeds. Deze kon absoluut wat sterker.
Het is niet dat ik van bassbooster koptelefoons houdt, maar de bass moet wel aanwezig zijn.

Ook vond ik dat de hoge tonen wat te scherp waren, maar dat zal bij elk persoon anders zijn.
Verder vond ik hem het geld niet waard omdat hij niet naar mijn eisen voldeed.
Een persoon die vaak in het vliegtuig zou zitten die zou er wel heel blij mee zijn.
ik hield het voornamelijk op bus en treinreisjes en daarbij is hij wel geschikt, maar niet optimaal.

Heb jij ook een Sennheiser PXC 310 (Zwart)?