Specificaties 5,2" display, 4G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Motorola Moto X (2014) 16GB Zwart Review

nubcaek 13 oktober 2014, laatste update op 16 januari 2015, 1.017 views

Motorola Moto X (2014) 16GB Zwart

Geweldig goede telefoon!

Pluspunten

• Snelheid
  • Software
  • Formfactor
  • Batterij

Minpunten

• Front facing camera is zeer slecht.

helaas zeer weinig tijd dus ook niet in staat om de review te schrijven - bedankt voor de notificatie.. was het inmiddels zelfs al vergeten ;).

Wel kan ik erg kort zijn over de telefoon; ik vind 'm zeer prettig in gebruik en een waardige opvolger van de Moto X (2013). Het enige mogelijke nadeel is de batterijduur, maar dit merk je voornamelijk als je de hele dag op 3G/4G bezig bent. Ik zit voornamelijk op kantoor op wifi en kom makkelijk de dag door. Buiten de batterijduur om is het voor mijn gebruik - whatsapp, filmpjes, email, facebook en alle andere standaard zaken - echt perfect. Het gemak waarmee ik de telefoon gebruik wordt zo belachelijk veel verhoogd door de intuitieve functies die motorola ingebouwd heeft in de software.. dit zou standaard in android moeten worden geimplementeerd.

Deze telefoon hou ik dan ook zeer zeker totdat motorola weer een nieuwe vlaggenschip uit brengt.

Heb jij ook een Motorola Moto X (2014) 16GB Zwart?

En, gaan we het nog zien? ;)