Specificaties 14" (1920x1080), 256GB (ssd) - Bekijk alle specificaties

Lenovo IdeaPad U430 Touch (59413940) Review

Neviathien 4 oktober 2014, laatste update op 26 april 2015, 72 views

Lenovo IdeaPad U430 Touch (59413940)

Prima laptop! Ik ben er zeer tevreden over. Toetsenbord typt fijn, laptop reageert snel. 14 inch is een prachtig formaat, niet te groot en niet te klein. Deze laptop bevalt mij heel erg goed.

Pluspunten

• scherp beeld
  • lichtgewicht
  • Supersnel
  • langere batterijduur
  • wordt niet warm
  • maakt geen lawaai

Minpunten

• kan zo niets bedenken

Update: 26 april 2015
Ik heb deze laptop nu ruim een half jaar. Hij loopt nog steeds als een zonnetje. Nog geen mankementen tegengekomen. Tot mijn grote verbazing gebruik ik het touchscreen toch best wel veel voor kleine dingen. Snel de laptop uitschakelen bijvoorbeeld.

Ik neem hem heel erg veel mee, het formaat is ideaal. Hij is niet zwaar. Ook gaat hij nog makkelijk uren mee op de batterij (zit op moment van schrijven op 58%, 3 uur en 30 minuten).

Zeer zeker geen miskoop!

Heb jij ook een Lenovo IdeaPad U430 Touch (59413940)?