Specificaties Over-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Philips SHB7150 (Zwart) Review

geertberkers 2 oktober 2014, 1.153 views

Philips SHB7150 (Zwart)

Goede, mooie draadloze Philips koptelefoon!

Pluspunten

• Zit erg fijn
  • Bluetooth, maar ook 3.5mm jack
  • Gaat een hele dag mee
  • Over ear
  • Handsfree bellen

Minpunten

• Geen bleutooth connectie met Windows 8

Ik heb deze Philips SHB7150 koptelefoon gekocht van een klasgenoot.
Dit was nog een van de testversies, hij heeft hem gratis thuis opgestuurd gekregen om te testen.

Ik vind hem erg goed bevallen, past super goed over je oor heen en er komt een erg goed geluid uit.
Hij is makkelijk via Bluetooth, maar ook NFC (Wat ik hier nog nooit voor heb gebruikt) te koppelen.

Als de batterij leeg is, kun je altijd nog met de 3.5mm jack audiokabel muziek luisteren.
Erg handig dus om 's ochtends mee naar school te nemen, hele dag op school naar te luisteren en in de middag of avond weer lekker muziek te luisteren in de bus.

Het enige nadeel vind ik dat hij niet makkelijk te koppelen is met de computer, aangezien ik ICT studeer heb ik dus regelmatig muziek aan staan omdat ik de hele dag achter de laptop zit.
Dit moet dus met de bijgeleverde kabel.

Helaas is de mijne kapot gegaan en ben ik op zoek naar een vervanger, maar deze is me erg goed bevallen dus er is een grote kans dat ik hem gewoon weer aanschaf.

Heb jij ook een Philips SHB7150 (Zwart)?

hij heeft nochtans wel een connectie op mijn pc met windows 8.1 :)