Tritton Headset Pro+ True 5.1 (PS4/PS3/XBOX360) Wit Review

FTM98 1 oktober 2014, 294 views

Tritton Headset Pro+ True 5.1 (PS4/PS3/XBOX360) Wit

Pluspunten

• goed geluid
  • zit goed om je oren
  • makkelijk om aan te sluiten

Minpunten

• microfoon is niet heel goed
  • headset is nogal zwaar
  • nogal veel kabels

Features Score: 5
Opnamekwaliteit Score: 3
Deze gaming headset gebruik ik voor mijn ps4 en vind hem uitstekend. Zeer goed geluid en zit goed om je oren. Het was ook erg simpel om aan te sluiten alleen duurde het nog vrij lang vanwege de vele kabels die meegeleverd waren. Het enige wat minder is dat de microfoon wat los kan hangen en dat je hem vrij dichtbij je mond moet houden zodat je vrienden je goed kunnen horen. Wat ook wat minder is dat de headset vrij zwaar voor je hoofd is. Aan deze punten kunnen ze misschien werken bij een volgend model. Maar tot nu toe vind ik het een goede gaming headset en is zeker een aanrader

Heb jij ook een Tritton Headset Pro+ True 5.1 (PS4/PS3/XBOX360) Wit?