JBL TEMPO In-Ear J01B (Zwart) Review

5070daan 29 september 2014, 1.072 views

JBL TEMPO In-Ear J01B (Zwart)

Slechte oortjes voor weinig geld

Pluspunten

• Goede bass

Minpunten

• Siliconen opzet stukken zijn van slechte kwaliteit
  • Bouwkwaliteit
  • Levensduur

Heb de oortjes op vrijdag 26 september aangeschaft bij de mediamarkt te zwolle. Kort daarna heb ik ze meteen in gebruik genomen tijdens de rit naar huis. eenmaal de maandag erna begaf het linker oortje het al.
Eerst werd het geluid zachter en toen ging hij ineens helemaal uit
vervolgens ging het geluid weer zacht spelen.
Sinds hij voor de laatste keer was uitgevallen is er geen geluid meer uit gekomen.
Toch vind ik dat een apparaat wat de naam JBL draagt op zijn minst wat langer mee moet gaan en niet 4 dagen!

Denk er dus goed overna of u deze oortjes wilt kopen

Heb jij ook een JBL TEMPO In-Ear J01B (Zwart)?

No hard feelings maar dit is toch geen review.. meer een persoonlijke ervaring die slecht uitgepakt is.
Mee eens, helaas komt het wel eens voor dat je een "DOA" koopt. Ga terug naar de Mediamarkt en ruil ze om, plaats dan een echte review...
Heb deze oortjes ook gekocht bij de Media Markt in Zwolle. Ik heb ze 5 maanden in gebruik gehad. Het geluid was voor deze prijs SUPER nadat ze ingespeeld waren (dit duurde 2-3 uurtjes). Hij komt met verschillende siliconen opzetstukjes die niet eens van hele slechte kwaliteit zijn zoals in de review aangegeven. Ik gebruikte ze dagelijks en ik heb nog nooit een defect gehad eraan. De bouwkwaliteit is helemaal niks mis mee en de levensduur dus ook niet. Zoals ThAZiP al zei, je hebt waarschijnlijk een DOA. Helaas zijn mijn oortjes na 5 maand gestolen. Maar ik had ze minimaal 4 sterren gegeven.