Specificaties Bedraad Qwerty met Cherry MX Red switches - Bekijk alle specificaties

Corsair Vengeance K95 (US English) Review

DivadaviD 28 september 2014, 173 views

Corsair Vengeance K95 (US English)

Een stevig, hoof kwalitatief toetsenbord met oog voor ergonomie en klasse.

Pluspunten

• Robuust gebouwd
  • Cherry Red MX Switches
  • Achtergrondverlichting
  • Programmeerbaar

Minpunten

• Achtergrondverlichting blijkt snel kapot te gaan

Ik had dit toetsenbord online besteld . Bij aankomst bleek een led lampje niet te werken. Om ruilen voor een nieuwe was geen probleem. Nu al een jaar in bezit en een Game toets, de C en de B toetsen brand geen ledjes meer. Het probleem met de uitvallende ledjes vind Ik wel jammer, want verder is het een heerlijk toetsenboard.

Mooi afgewerkt met luxe polssteun die vast geschroefd zit (onverwoestbaar!) en premium ondergrond van de toetsen en behuizing van geborsteld roestvrij staal. Ook de volume regelaar is van staal. De achtergrondverlichting op iedere toets is voor iedere toets aan of uit te zetten. Ook kun je het toetsenbord makkelijk schoonmaken door de key-caps te verwijderen. Als je dit doet dan zal je de Cherry Red MX Switches zien. Het typen op deze switches bevalt mij prima.

De gaming toetsen zijn makkelijk en uitgebreidt programeerbaar met de software van corsair. De kabel van het toetsenbord is mooi afgewerkt in een dikke zwart ge-sleevede kabel waarmee je het toetsenbord en de USB2 passtrough aan de computer verbind.

Heb jij ook een Corsair Vengeance K95 (US English)?