Specificaties Sport, Voetbal-game voor de PC - Bekijk alle specificaties

FIFA 15, PC (Windows) Review

bArAbAtsbB 25 september 2014, 1.276 views

FIFA 15, PC (Windows)

Ziet er een stuk beter uit dan de vorige editie...gameplay voelt ook wat "smoother" Wel een aantal bugs...waaronder een storing met Teamviewer waardoor de game niet fullscreen draait als Teamviewer actief is!

Pluspunten

• Graphics zijn fantastisch
  • Sfeer in de stadions is heel erg goed
  • Voelt nog realistischer dan Fifa14

Minpunten

• Bug; Game start niet Fullscreen icm met teamviewer op de achtergrond
  • aantal rare glitches in de game (oude bekende!)

Stabiliteit Score: 3
Replaywaarde Score: 5
Besturing Score: 5
Geluid Score: 4
Beeld Score: 4
Gameplay Score: 5
Na de eerste update zal Fifa15 zeker een uitstekend gaan halen, maar zoals vaak bij EA is de eerste versie nog wat buggy, ze lossen de meest vervelende over het algemeen snel op, maar tot die tijd blijft het een GOED!

Heb jij ook een FIFA 15, PC (Windows)?

Reviews door de redactie

FIFA is niet het enige spel die last heeft van Teamviewer, meerdere spellen hebben daar last van waaronder Wolfenstein.
Wanneer je met keyboard only speelt, is het nu wel mogelijk om je andere toetsen in te stellen en op te slaan? In de demo werden deze settings niet onthouden, bekende bug...
Geen idee ik speel met een Xbox for Windows controller, met keyboard fifa spelen beperkt je behoorlijk in het spel....het zelfde met het spelen met een D-pad....als je maximaal gebruik wil maken van alle mogelijkheden zou je toch digitale besturing moeten gebruiken...(stickje)
trouwens..Kan niet wachten op de eerste VR fifa....dan wordt t helemaal te gek!!
mmm ik heb ook altijd teamviewer draaien maar met FIFA (gelukkig) geen last van. Ik gebruik W8.1
Offtopic is het misschien niet handig om Microsoft Remote Desktop te gebruiken ipv Teamviewer. Laatste staat niet bekend om haar veiligheid.
Ook company of heroes 2 ervaart problemen met Teamviewer. Teamviewer afsluiten en het spel kan weer fullscreen gespeeld worden.
Beetje laat, maar beter laat dan nooit.

Heb je al ALT+ Enter geprobeerd terwijl de game speelt? Ik kon ook nooit fullscreen, maar nu ik dat heb geprobeerd wel.
Als teamviewer aanstaat blijft hij terugkeren naar een venster ipv fullscreen, als teamviewer uitgezet wordt en je doet ALT-Enter...is alles ok!