Specificaties Bedraad Qwerty met Membraan toetsen - Bekijk alle specificaties

Steelseries Apex (Qwerty US) Review

largovichTestpanel 24 september 2014, 317 views

Steelseries Apex (Qwerty US) (Testpanel)

Dit is niet mijn ideale toetsenbord.

Pluspunten

• Verlicht toetsenbord
  • Kleuren aanpasbaar
  • Kleuren zones
  • USB-hub
  • Voelt degelijk aan
  • Verschuift niet zomaar

Minpunten

• Drivers slecht
  • Te groot (voor mij)
  • Mediatoetsen op een verschrikkelijk irritante plek
  • Niet draadloos
  • Extra pijltjestoetsen zijn meer onhandig dan handig

Ik heb dit toetsenbord samen met de steelseries rival muis gewonnen met de tweakers express. Eens gewonnen moet je een review schrijven binnen twee weken. Dit vind ik een zeer korte tijd om te kunnen wennen aan het toetsenbord en is ook niet gelukt.

Uiterlijk

Als je het toetsenbord ziet vallen meteen de verlichte toetsen op, alle toetsen zijn even fel verlicht. Daarbij kun je 16,7 miljoen (!) verschillende kleuren instellen.

Het toetsenbord is voor mij te groot. Zodra ik klaar ben met dit review schrijven zal ik mijn Logitech Y-RK49 weer tevoorschijn halen.

Bouwkwaliteit

Het toetsenbord voelt en is degelijk en zal niet zomaar verschuiven op een bureau.
De USB kabel is netjes gevlochten.

Toetsen

De low profile toetsen zijn niets voor mij. Ik druk steeds op een verkeerde toets en maar al te vaak op de caps lock toets. De 2 extra pijltjes toetsen werken me op de zenuwen, ik druk te vaak de verkeerde in.
De mediatoetsen zitten naast de numpad. De play/pause toets heeft dezelfde toetsvorm als de entertoets van de numpad. Hierdoor druk ik vaak de play/pause knop in i.p.v.

Driver

De driver is (te) simpel en heeft mij al meerdere keren freezes in cs go opgeleverd.

Dit toetsenbord is niets voor mij en een review schrijven al helemaal niet.

Heb jij ook een Steelseries Apex (Qwerty US)?

de meesten zijn positief, misschien heeft sigilens hele kleine handjes ?? ik krijg hem maandag16 maart binnen , en hoop er veel plezier van te hebben, de functie van de schuine pijlen ? daar verzinnen we wel wat voor.
Eens gewonnen moet je een review schrijven binnen twee weken.
Dit toetsenbord is niets voor mij en een review schrijven al helemaal niet

Lol :+
En dit zijn dan de mensen die community prijzen winnen... ;(

Met minpunten als

- "Te groot voor mij"
- "Niet draadloos"

Dat zijn punten waarop je een toetsenbord uitkiest, geen minpunten... Dat is net zoals een phablet kopen, om vervolgens als minpunt de grootte op te geven...
(In dit geval heb je hem gewonnen, en niet gekozen, maar toch)
Ik vind het een eerlijke review.
Hij heeft hem gewonnen en niet zelf uitgekozen.
Tevens wordt hij verplicht om een review te maken over het product , dit heeft hij ook gedaan naar alle eerlijkheid(met de nodige tegenzin).Het is voor hem jammer dat het product is gewonnen anders had hij hem terug kunnen brengen naar de winkel en zijn geld retour gekregen.