Specificaties Bedraad Qwerty met Membraan toetsen - Bekijk alle specificaties

Steelseries Apex (Qwerty US) Review

arnieoTestpanel 19 september 2014, laatste update op 21 oktober 2014, 45 views

Steelseries Apex (Qwerty US) (Testpanel)

Ik heb dit toetsenbord gewonnen in de tweakers express. Had er meer van verwacht en viel dus tamelijk tegen.

Pluspunten

• Grote spatiebalk
  • veel macro keys
  • goede vormgeving
  • kleuren zijn aanpasbaar
  • robuust gebouwd
  • USB hub

Minpunten

• de extra pijltjes toetsen zitten in de weg
  • drivers zijn een drama
  • prijs

Ik heb dit toetsenbord gewonnen toen ik met tweakers mee ging naar gamescom.

Toen ik te horen kreeg dat ik dit toetsenbord had gewonnen was ik blij en benieuwd wat het zou zijn. Helaas toen ik het binnen kreeg viel dit enorm tegen. Ik had veel meer verwacht voor de prijs van dit toetsenbord.

Als eerst wil ik graag de drivers benoemen. deze drivers werken niet optimaal. ik heb het niet voor elkaar gekregen de kleuren aan te passen. de boel is onduidelijk ingedeeld en de driver crashed regelmatig. ook is de samenwerking met andere steelseries producten waardeloos. Ik heb bij dit toetsenbord namelijk een Rival muis gebruikt maar beide producten hebben een andere driver versie nodig. dit is natuurlijk overbodig en nu draaien er extra processen op mijn computer. Hier ben ik dan ook niet over te spreken.

Daarnaast ben ik deze vorm toetsenbord niet gewend. elke keer als ik op de esc knop wil drukken druk ik op een macro key omdat deze zich helemaal rechts bovenin op het toetsenbord bevind. ik vind dit totaal niet handig aangezien ik geen macro keys gebruik.

al met al een grote teleurstelling

Heb jij ook een Steelseries Apex (Qwerty US)?