HTC One (M8) 16GB Grijs Review

PaRaQueTestpanel 12 september 2014, laatste update op 12 september 2014, 317 views

HTC One (M8) 16GB Grijs (Testpanel)

De de HTC One M8 is erg prettig in gebruik. Vooral de camerafunctie is erg uitgebreid vergeleken met mijn vorige telefoon (Samsung S2). Het scherm is erg helder waardoor je met felle zon nog steeds een scherp beeld houdt. Op Instagram kan ik met dit toestel mooie foto's plaatsen.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit, scherp beeldscherm, zeer gebruiksvriendelijk, stevig,

Minpunten

• Het menu is enigzins complex voor iemand die niet zo technisch aangelegd is.

Ik heb de HTC One M8 nu een week en het toestel bevalt me zeer goed. Ik ben vooral veel bezig met fotograferen en filmen en in dat opzicht heeft het toestel zeer aantrekkelijke functies. Zo hoef je niet vaak van functie te wisselen om toch gebruik te maken van de diverse film- en fotofuncties. Tijdens het filmen kun je bijvoorbeeld ook fotograferen. Er zitten diverse mooie filters in het toestel. Deze zitten er standaard in.

Heb jij ook een HTC One (M8) 16GB Grijs?